OGŁOSZENIE
Dotyczy: rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego do 60.000 euro na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sierpcu w 2007 roku przy jedynym kryterium 100% cena
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.)
informuję,
że na ogłoszony przez nas przetarg wpłynęło 5 ofert. Wszystkie były ważne.
Przetarg został rozstrzygnięty w trybie art. 91 ust. 1 powołanej ustawy na korzyść firmy KEN TECHNOLOGIE sp. z o.o., 51-144 Wrocław, ul. Wybickiego 5. Firma zaoferowała najniższą cenę 56.986,76 zł brutto.
Starosta Sierpecki
Sławomir Fułek
Sierpc, 02.04.2007 r.
O G Ł O S Z E N I E
o przetargu nieograniczonym
Starostwo Powiatowe w Sierpcu
09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a
ogłasza
przetarg nieograniczony do 60.000 euro
na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sierpcu w 2007 roku
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sierpcu w 2007 roku wg wykazu zawartego w SIWZ.
2. Termin realizacji zadania: w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy.
-
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, wariantowych i uzupełniających.
-
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej w celu wyłonienia wykonawcy.
5. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: sierpc.starostwo.gov.pl.
6. Upoważnieni do kontaktu z oferentami są:
w zakresie procedury przetargu Zdzisław Dumowski – tel. (24) 275 91 23,
w zakresie spraw technicznych: Michał Chiczewski – informatyk w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, tel. (24) 275 91 07, e-mail: informatyk@powiat.sierpc.pl, fax (24) 275 91 00 wewn. 144.
7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy
spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Pzp, tzn.:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp.
Wykonawcy ubiegający się wspólnie zgodnie z art. 23 ust. 1 Pzp o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wyłącznie wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Pzp i spełnia wymagania niniejszej SIWZ i przedstawią:
Wypełniony Formularz oferty,
Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 Pzp,
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Udokumentowany wykaz co najmniej 3 dostaw o wartości porównywalnej z wartością oferty zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat – niezbędne referencje,
Aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast ww dokumentów składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: (1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, (3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Podpisany wzór umowy – zał. nr 6.
Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów.
8. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariat – pok. Nr 101) do dnia 13 marca 2007 r. do godz. 10.00.
9. Otwarcie ofert nastąpi 13 marca 2007 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a na sali konferencyjnej.
10. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.
11. Zamawiający rezygnuje z wadium.
12. Kryteria wyboru ofert: cena brutto – 100%.
13. Zamawiający nie ma zamiaru zawierania umowy ramowej po przeprowadzonym postępowaniu.
Starosta Sierpecki
Sławomir Fułek
Sierpc, dnia 05.03. 2007 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dumowski Zdzisław
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Dumowski Zdzisław
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-04-02 14:27:20
- Liczba odsłon: 1222
- Historia dokumentu: