OGŁOSZENIE
Dotyczy: rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 60000 euro na ochroną budynku Starostwa Powiatowego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a w okresie od 1 kwietnia 2007 r. do 31 marca 2009 r. przy jedynym kryterium 100% cena
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.)
informuję,
że na ogłoszony przez nas przetarg wpłynęły 4 oferty. Jedna z ofert została odrzucona, ponieważ nie spełniała wymagań określonych w SIWZ.
Przetarg został rozstrzygnięty w trybie art. 91 ust. 1 powołanej ustawy na korzyść Biura Ochrony Osób i Mienia „Albatros”, 06-400 Ciechanów, ul. Powstańców Warszawskich 9. Biuro zaoferowało najniższą stawkę godzinową 7,27 zł brutto.
Starosta Sierpecki
Sławomir Fułek
Sierpc, 19.03.2007 r.
O G Ł O S Z E N I E
o przetargu nieograniczonym
Starostwo Powiatowe w Sierpcu
09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a
ogłasza
przetarg nieograniczony do 60.000 euro
na ochronę fizyczną budynku Starostwa Powiatowego w Sierpcu znajdującego się przy ul. Świętokrzyskiej 2a
1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna budynku Starostwa Powiatowego w Sierpcu znajdującego się przy ul. Świętokrzyskiej 2a
2. Termin realizacji zadania: 1 kwietnia 2007 – 31 marca 2009.
-
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, wariantowych i uzupełniających.
-
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej w celu wyłonienia wykonawcy.
5. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: sierpc.starostwo.gov.pl.
6. Upoważnieni do kontaktu z oferentami są:
w zakresie procedury przetargu Zdzisław Dumowski – tel. (24) 275 91 23,
w zakresie spraw technicznych: Joanna Pakieła – kierownik Referatu Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obywatelskich - (24) 275 91 32 oraz Lucyna Siwińska – specjalista w Referacie Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obywatelskich - (24) 275 91 33.
7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Pzp, tzn.:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp.
2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie zgodnie z art. 23 ust. 1 Pzp o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.
-
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wyłącznie wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Pzp i spełnia wymagania niniejszej SIWZ i przedstawią:
Wypełniony Formularz oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ,
Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 Pzp– Załącznik nr 2 do SIWZ,
Dokument potwierdzający kwalifikacje niezbędne do należytej realizacji zamówienia – koncesja wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia.
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Udokumentowany wykaz co najmniej 3 obiektów użyteczności publicznej chronionych przez Wykonawcę (urzędy, banki, zakłady pracy) w ciągu ostatnich 3 lat – niezbędne referencje – Załącznik nr 3 do SIWZ.
Wykaz pracowników, którzy będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia – niezbędne posiadanie licencji, ukończenie kursów w zakresie ochrony osób i mienia – Załącznik nr 4 do SIWZ.
Aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast ww dokumentów składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: (1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, (3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
- Oświadczenie osoby posiadającej poświadczenie bezpieczeństwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 z późn. zm.) wydane przez służby ochrony państwa – zał. nr 5.
Podpisany wzór umowy – zał. nr 6.
Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów.
8. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariat – pok. Nr 101) do dnia 6 marca 2007 r. do godz. 10.00.
9. Otwarcie ofert nastąpi 6 marca 2007 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a na sali konferencyjnej.
10. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.
11. Zamawiający rezygnuje z wadium.
12. Kryteria wyboru ofert: cena brutto – 100%.
13. Zamawiający nie ma zamiaru zawierania umowy ramowej po przeprowadzonym postępowaniu.
Starosta Sierpecki
Sławomir Fułek
Sierpc, dnia 26.02. 2007 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dumowski Zdzisław
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Dumowski Zdzisław
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-03-19 13:26:29
- Liczba odsłon: 1067
- Historia dokumentu: