Ogłoszenie nr 500041660-N-2018 z dnia 26-02-2018 r.



OGŁOSZENIE

O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Dostawa 57000 l oleju opałowego w 2018 r. dla potrzeb jednostek organizacyjnych

Powiatu Sierpeckiego



Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Starostwo Powiatowe w Sierpcu, Krajowy numer identyfikacyjny 61101920000000, ul. ul. Świętokrzyska  , 09200   Sierpc, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 024 2754648, 2758918, e-mail starosta@powiat.sierpc.pl, faks 242 754 806.
Adres strony internetowej (url): www.sierpc.starostwo.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa 57000 l oleju opałowego w 2018 r. dla potrzeb jednostek organizacyjnych Powiatu Sierpeckiego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ON.272.5.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego (ONG) dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Szczutowie oraz dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Sierpcu. 2. Realizacja zamówienia będzie polegać na sukcesywnych dostawach oleju opałowego do Domu Pomocy Społecznej w Szczutowie w szacunkowej ilości 55000 l (około 10 razy w ciągu roku) oraz do Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Sierpcu w szacunkowej ilości 2000 l (2 razy w ciągu roku). 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub rozszerzenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym w zależności od swoich bieżących potrzeb - nie może to stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09135000-5


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA






IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 139023.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 161182.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 161182.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 165389.99
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:







IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 139023.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TANKPAL Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Cekanowo, Płocka 24
Kod pocztowy: 09-472
Miejscowość: Słupno
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 161182.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 161182.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 165389.49
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie  ZOC  na podstawie art. 70  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
.Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju grzewczego - produktu powszechnie dostępnego o ustalonych standardach jakościowych. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp. Zatem przedmiot zamówienia może być uzyskany w trybie zapytania o cenę na postawie art. 70 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.). Podstawa prawna postępowania: Uchwała Nr 677.126.2018 Zarządu Powiatu w Sierpcu z dnia 25.01.2018 r. w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn. Dostawa oleju opałowego w 2018 r. dla potrzeb jednostek organizacyjnych Powiatu Sierpeckiego.




Starosta Sierpecki


Jan Laskowski


Sierpc, 26.02.2018 r.



OGŁOSZENIE

o  rozstrzygnięciu postępowania w trybie zapytania o cenę

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.)

 

informuję, że

na wykonanie zadania pn. Dostawa oleju opałowego w 2018 r. dla potrzeb jednostek organizacyjnych Powiatu Sierpeckiego   oferty złożyli następujący Wykonawcy:

1. TANKPAL Sp. z o.o., ul. Płocka 24, 09-472 Słupno, upust - 0,14 zł/l netto, 161.182,89 zł brutto;

2. MEGA Sierpc Sp. z o.o., ul. Wróblewskiego 2a, 09-200 Sierpc, upust0,08 zł/l netto, 165.389,49 brutto.

3. PALIWEX s.j. Ryszard Domżalski, ul. Sierpecka 5, 09-317 Lutocin, upust – 013 zł/l netto,

161.883,99 zł brutto;

W przeprowadzonym postępowaniu Zamawiający pytał o wysokość upustu/marży netto, jaką Wykonawcy oferują przy sprzedaży jednostki oleju opałowego.

Zamawiający punktem odniesienia przy obliczaniu ceny jednostki paliwa w SIWZ ustanowił cenę hurtową (netto) nie wyższą jak obowiązująca danego dnia w PKN ORLEN. Zamawiający tym samym nie ograniczył Wykonawców w zakresie źródeł pozyskiwania przez nich paliwa.

Zamawiający zakładał, że Wykonawcy złożą oferty przewidujące uzyskanie przez nich korzyści i wszystkie oferty uznał za ważne. Przy obliczeniu wartości zamówienia Zamawiający przyjął cenę ONG w PKN Orlen w dniu 20.01.2018 r. wynoszącą 2,439 zł/l netto.


Punktacja dla ofert ważnych była następująca: Nr 1 - 10,00 pkt, Nr 2 – 9,75 pkt, Nr 3 – 9,96 pkt.

Najkorzystniejszą ofertę przedstawiła firma TANKPAL Sp. z o.o., ul. Płocka 24, 09-472 Słupno przy zaproponowanym upuście – 0,14 zł/l netto, czyli łącznie 161.182,89 zł brutto.


Wobec powyższego postępowanie rozstrzygnięto na korzyść tego Wykonawcy w trybie art. 91 ust. 1 Pzp.


Starosta Sierpecki


wz. Wojciech Rychter

Wicestarosta



Sierpc, 12.02.2018 r.



Dotyczy zamówienia publicznego Nr ON.272.5.2018



STAROSTA SIERPECKI



na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz 1579 z późn. zm.) w związku z postępowaniem w trybie zapytania o cenę w celu wyłonienia wykonawcy zadania pn. Dostawa 57000 l oleju opałowego w 2018 r. dla potrzeb jednostek organizacyjnych Powiatu Sierpeckiego


informuje, że


  1. Na realizację zadania zamierza się przeznaczyć 170998,29 zł brutto.


  1. W dniu 09.02.2018 r. w terminie wpłynęły oferty:

1) firmy TANKPAL Sp. z o.o., Cekanowo, ul. Płocka 24, 09-472 Słupno

Zaoferowany upust -0,14 zł/l;

2) firmy MEGA SIERPC Sp. z o.o., ul. Wróblewskiego 2A, 09-200 Sierpc

Zaoferowany upust -0,08zł/l;

3) PALIWEX Sp. J. Ryszard Domżalski, ul. Sierpecka 5, 09-317 Lutocin

Zaoferowany upust -0,13 zł/l;

  1. Zamówienie będzie realizowane od dnia 1.03 2018 r. do 28.02.2019 r.



Starosta Sierpecki

wz. Wojciech Rychter

Sierpc, 09.02.2018 r.                         Wicestarosta

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Dumowski Zdzisław
  • Data udostępnienia w BIP: 2018-02-26
  • Informacja zaktualizowana przez: Dumowski Zdzisław
  • Data ostatniej aktualizacji: 2018-02-26 13:23:21
  • Liczba odsłon: 1692
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 11491262]

przewiń do góry