OGŁOSZENIE
O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.)
unieważniam
postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn. Rozbudowa budynku Powiatowego Domu Dzieci w Szczutowie.
uzasadnienie
Na ogłoszony przetarg wpłynęła oferta 1 wykonawcy, tj. MABO Małgorzata Bober, ul. Płocka 14c, 09-200 Sierpc, 348411,17 zł brutto;
W wyniku badania oferty Zamawiający wykluczył Wykonawcę na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 oraz art. 24 ust. 4 Pzp i tym samym jego oferta została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 Pzp.
Wykonawca wybrał formę wadium pieniężnego, którego nie wniósł na konto Zamawiającego w terminie składania ofert. Z informacji przekazanej przez bank obsługujący Zamawiającego wynika, że wadium wpłynęło w dniu 8.07.2015 r. o godz. 11.18, tymczasem termin wniesienia wadium pieniężnego upłynął w dniu 8.07.2015 r. o godz. 9.00. Wobec tego Wykonawca mimo załączenia do oferty dowodu polecenia przelewu kwoty wadium nie spełnił warunku uczestnictwa w postępowaniu określonym w art 45.3 Pzp i Rozdziale IV SIWZ.
Wobec braku innych ofert nie podlegających odrzuceniu postanowiono, jak na wstępie.
Dyrektor Powiatowego Domu Dzieci
w Szczutowie
Nina Gąsiorowska
Szczutowo, 09. 07.2015 r.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
siwz.pdd.1.doc
zalaczniki_do_siwz.1a.rar
robotykonstrukcyjne.1.rar
robotyelektryczne.1.rar
robotysanitarne.1.rar
kosztorys_nakladczy_budowlany.ath
kosztorys_nakladczy_sanitarny.ath
kosztorys_nakladczy__elektryki-_dom_dzieci_.ath
O G Ł O S Z E N I E
o przetargu nieograniczonym
POWTÓRZENIE POSTĘPOWANIA
Dyrektor
Powiatowego Domu Dzieci w Szczutowie,
ul. 3 Maja 118
ogłasza
przetarg nieograniczony poniżej 5.186.000 euro na wykonanie zadania pn.
Rozbudowa budynku Powiatowego Domu Dzieci w Szczutowie
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego parterowego budynku Powiatowego Domu Dzieci w Szczutowie o dodatkową powierzchnię 158, 5 mkw. w celu uzyskania 2 pokojów dla dzieci o pow. 12,54 mkw. i 15.08 mkw.; świetlicy o pow. 21.52 mkw., pokoju cichej nauki o pow. 17.08 mkw., pokoju wychowawców o pow. 13.57 mkw., gabinetu dyrektora o pow. 13.02 mkw., magazynu o pow. 11.28 mkw. i archiwum o pow. 10.84 mkw.
Zadanie obejmuje roboty w branży ogólnobudowlanej, wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej.
Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
1) oznakowanie i organizację ruchu na czas realizacji robót,
2) opracowanie planu organizacji budowy oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz.1409 z późn. zm.),
3) utrzymanie obiektu do czasu odbioru bezusterkowego.
1b. Przedmiot zamówienia według CPV – 45200000-9, 45300000-0, 45400000-1 45.21.22.21-1.
2. Realizacja zadania: 31 października 2015 r.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych oraz nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej Powiatowego Domu Dzieci w Szczutowie www.domdzieciszczutowo.pl oraz BIP Starostwa Powiatowego w Sierpcu www.sierpc.starostwo.gov.pl. SIWZ można także pobrać w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, pok. Nr 108.
5. Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
1) W zakresie przedmiotu zamówienia Nina Gąsiorowska – Dyrektor Powiatowego Domu Dzieci w Szczutowie, ul. 3 Maja 118, tel.(24) 275 16 90, e-mail: dom.dzieci@wp.pl.
2) W zakresie procedury przetargowej: Zdzisław Dumowski - inspektor w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, pok. Nr 108, tel. (24) 275 91 06, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: starosta@powiat.sierpc.pl;
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp, czyli posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie przedłożonego „Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. l ustawy Pzp”, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ostatnich 5 latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy niż 5 lat) wykonali co najmniej 2 zamówienia zbliżone rodzajowo i wartościowo do przedmiotu objętego niniejszym zamówieniem, przez co rozumie się budowę lub rozbudowę budynków użyteczności publicznej lub mieszkalnych i posiadają dokumenty potwierdzające rzetelne wykonanie takich robót. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie przedłożonego załącznika nr 5 do SIWZ - „Doświadczenie zawodowe”, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
dysponują odpowiednim potencjałem technicznym:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie przedłożonego „Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. l ustawy Pzp”, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia:
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie informacji wraz wymaganymi dokumentami (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na tej podstawie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaiącej wykonanie zamówienia:
Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez przedłożenie stosownej informacji z banku oraz polisy ubezpieczeniowej.
2. Wykonawca może polegać na, wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (oryginał dokumentu) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - (załącznik nr 6 do SIWZ)
3) udzielą 36-miesięcznej gwarancji na wbudowane materiały i wykonane roboty objęte przedmiotem umowy;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp;
5) wniosą przelewem wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późń. zm.).
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Ciechanowie Oddział w Sierpcu
Nr konta: 08 8213 0008 2007 0501 2633 0003 z adnotacją
„Rozbudowa PDD w Szczutowie”
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, pok. Nr 101 lub dołączyć do oferty.
Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 Pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 Pzp.
3. Wykonawcy zgodnie z art. 23 ust. l Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.
4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Pzp i spełnia wymagania określone w niniejszej SIWZ.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części zadania przez Podwykonawców.
6a. 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w SIWZ Wykonawcy muszą wraz z podpisaną ofertą – załącznik Nr 1 do SIWZ dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1) Informację o stanie zatrudnienia i potencjale kadrowym przewidzianym do realizacji zamówienia potwierdzającą posiadanie przez kadrę techniczną, odpowiedzialną za realizację zamówienia, uprawnień budowlanych ze wskazaniem przynajmniej jednego pracownika posiadającego uprawnienia budowlane do wykonawstwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz.1409 z późn. zm.) oraz obowiązującymi aktami wykonawczymi do powołanej ustawy, czyli uprawnionego wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie wraz z zaświadczeniem o aktualnej przynależności tego pracownika do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub dokumentem równoważnym potwierdzającym jego przynależność do samorządu zawodowego- załącznik Nr 2 do SIWZ;
2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (podpisującego ofertę), jeżeli nie wynika ono z dokumentu wymienionego w podpunkcie 3);
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 Pzp stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
oraz Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 24 ust. 1 Pzp stanowiącym załącznik Nr 3a do SIWZ albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5) Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej – Załącznik Nr 4 do SIWZ;
6) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
7) Wykazanie co najmniej 2 robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia w ostatnich 5 latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy niż 5 lat) wykonali co najmniej 2 zamówienia zbliżone rodzajowo i wartościowo do przedmiotu objętego niniejszym zamówieniem, przez co rozumie się przez co rozumie się budowę lub rozbudowę budynków użyteczności publicznej lub mieszkalnych i posiada dokumenty potwierdzające rzetelne wykonanie takich robót - załącznik Nr 5 do SIWZ;
8) Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - załącznik Nr 6 do SIWZ;
9) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł wraz z dowodem jej opłacenia. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł;
10) Informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż cena oferty, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
11) Wypełnione kosztorysy nakładcze;
12) Podpisany wzór umowy - załącznik Nr 7 do SIWZ;
13) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, która wyznacza Pełnomocnika umawiających się stron;
14) Dowód wniesienia wadium.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów wymienionych w podpunktach 3-6 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
3. Wykonawca, który ma zamiar korzystać z zasobów innego podmiotu w trybie art. 26 ust. 2b Pzp ma obowiązek określić sposób korzystania z tych zasobów i załączyć odpowiednio wypełnione przez inny podmiot zał. Nr 2, 3, 3a, 4 do SIWZ oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7. Oferty należy składać w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariat – pok. Nr 101) do dnia 8 lipca 2015 r. do godz. 9.00.
8. Otwarcie ofert nastąpi 8 lipca 2015 r. o godz. 9.30 w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a - sala konferencyjna.
9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.
10. Kryteria wyboru ofert: cena brutto – 100%.
11. Termin związania ofertą – 30 dni.
12. Nie przewiduje się zawierania umowy ramowej.
13. Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
14. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Dyrektor Powiatowego Domu Dzieci
w Szczutowie
Nina Gąsiorowska
Szczutowo, 23. 06.2015 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dumowski Zdzisław
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Dumowski Zdzisław
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-07-09 10:19:11
- Liczba odsłon: 741
- Historia dokumentu: