zalaczniki.1.rar

pytaniadosiwz.poczta.1.doc
pytaniadosiwz.poczta.2.docsiwz-poczta.doc
modyfikacja.poczta..doc

O G Ł O S Z E N I E

o przetargu nieograniczonym


Starostwo Powiatowe w Sierpcu

09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a


ogłasza


na świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotów przesyłek niedostarczonych na rzecz  Starostwa Powiatowego w Sierpcu



1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Sierpcu przez wykonawcę - operatora pocztowego w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania oraz doręczania przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, dostarczania zwrotnego potwierdzenia odbioru oraz ewentualnych zwrotów przesyłek niedoręczonych po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczania lub wydania odbiorcy, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.

We Wspólnym Słowniku Zamówień, o którym mowa w art. 30 pkt. 7 ustawy Pzp przedmiot zamówienia jest oznaczony kodem:

64.11.00.00-0 - usługi pocztowe,

64.11.20.00-4 - usługi pocztowe dotyczące listów,

64.11.30.00-1 - usługi pocztowe dotyczące paczek.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr l do SIWZ.


2. Realizacja zamówienia następuje w okresie od 1 maja 2015 r. do 31 grudnia 2017 r.

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.

4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego: sierpc.starostwo.gov.pl. Egzemplarz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można także pobrać nieodpłatnie u Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, pok. Nr 108.

5. Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami oraz udzielania wszelkich wyjaśnień w godzinach pracy Zamawiającego są:

1) w zakresie przedmiotu zamówienia: Magdalena Piotrowska - naczelnik Wydziału Organizacji i Nadzoru w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, tel. (24) 275 91 05, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: oa@powiat.sierpc.pl.

2) w zakresie procedury przetargowej: Zdzisław Dumowski - inspektor w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, tel. (24) 275 91 06, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: ra@powiat.sierpc.pl.

6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

l. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. l ustawy Pzp czyli:

a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:

Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych wydany przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dostarczania przesyłek pocztowych zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 z późn. zm.) lub dokument równoważny.

Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie przedłożonego aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru operatorów pocztowych wydanego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, o którym mowa w art. 6 ust. l ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe lub przedstawienia dokumentu równoważnego - na zasadzie spełnia/nie spełnia.

b. posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia:

Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminy składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał (świadczył, realizował, zakończył) lub wykonuje (świadczy realizuje) co najmniej jedną usługę o wartości usługi minimum średniorocznie 70.000,00 zł brutto polegającą na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów, z podaniem wartości usługi, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Przez wartość usługi Zamawiający rozumie łączną wartość wykonanych lub wykonywanych usług w ramach jednej umowy.

Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie przedłożonego załącznika nr 7 do SIWZ - „Doświadczenie zawodowe”, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

c. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym:

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował położonym w odległości nie większej jak 5 km od siedziby Zamawiającego placówką pocztową czynną co najmniej w godzinach 8.00-17.00. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 4 do SIWZ).

Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie przedłożonego „Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. l ustawy Pzp”, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

d. dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia:

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 4 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie przedłożonego „Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. l ustawy Pzp”, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

e. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaiącei wykonanie zamówienia:

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 4 do SIWZ).

Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie przedłożonego „Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. l ustawy Pzp”, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (oryginał dokumentu) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - (załącznik nr 8 do SIWZ)

3. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. l ustawy Pzp.

4. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp.

5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w pkt VIII ppkt. l winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Warunek określony w ppkt 3 i 4 musi spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.


7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w SIWZ Wykonawcy muszą dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia:

  1. Zamawiający na potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, wymaga złożenia przez Wykonawcę: aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru operatorów pocztowych wydanego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, o którym mowa w art. 6 ust. l ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe.

  2. Zamawiający na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia wymaga złożenia przez Wykonawcę: załącznika nr 7 do SIWZ - „Doświadczenie zawodowe”.

  3. Zamawiający na potwierdzenie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymaga złożenia przez Wykonawcę: „Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. l ustawy Pzp” - załącznik nr 4 do SIWZ.

  4. Zamawiający na potwierdzenie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wymaga złożenia przez Wykonawcę: „Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. l ustawy Pzp” - załącznik nr 4 do SIWZ.

W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o spełnieniu każdego z w/w warunków składa co najmniej jeden z tych Wykonawców, albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.

  1. Zamawiający na potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. l ustawy Pzp wymaga złożenia następujących dokumentów w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji:

a. „Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z art. 24 ust. l ustawy Pzp” - załącznik nr 5 do SIWZ,

b. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. l pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

  1. Wykonawcy zagraniczni:

  2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 5 lit. b, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.

  4. Zamawiający na potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp wymaga złożenia następującego dokumentu w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji „Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej” - (załącznik nr 6 do SIWZ)

10) Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy dołączyć do oferty:

a. Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ,

b. Formularz rzeczowo-cenowy- zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ,

c. Pełnomocnictwo lub upoważnienie jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika lub osobę upoważnioną.

8. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariatpok. Nr 101) do dnia 2 kwietnia 2015 r. do godz. 10.00.

9. Otwarcie ofert nastąpi 2 kwietnia 2015 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a na sali konferencyjnej - pok. Nr 110.

10. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.

11. Zamawiający rezygnuje z wadium.


12. Kryteria wyboru ofert:

Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następującego kryterium: cena =100%

Punkty za kryteriumCenazostaną obliczone w następujący sposób:

Cena oferty najtańszej

------------------------------- x 10 = liczba punktów

Cena oferty badanej

Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów.

Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych (art. 91 ust. 5 ustawy Pzp). Wykonawcy w ofertach dodatkowych nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów, czyli oferta z najniższą ceną.

13. Przewiduje się zamówienia uzupełniające zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 Pzp w przypadku przekroczenia kwoty zamówienia podstawowego.

14. Nie przewiduje się zawierania umowy ramowej.

15. Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

15. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.



                                                                          Starosta Sierpecki

                                                                        Jan Laskowski

Sierpc, dnia 23 marca 2015 r.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


OGŁOSZENIE

o  rozstrzygnięciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego



Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.)



informuję, że



na wykonanie zadania pn. Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotów przesyłek niedostarczonych na rzecz  Starostwa Powiatowego w Sierpcu wpłynęła 1 oferta, która była ważna.

Obliczona maksymalna cena oferowanej usługi wynosiła 190640,45 zł brutto.

Punktacja dla oferty – 10,00 pkt.


Wobec powyższego postępowanie rozstrzygnięto na korzyść Poczty Polskiej SA Biuro Klienta Biznesowego i Instytucjonalnego Rejon Sprzedaży Płock, ul. Bielska 14a, 09-400 Płock w trybie art. 91 ust. 1 Pzp.




Starosta Sierpecki


Jan Laskowski



Sierpc, 02.04.2015 r.



---------------------------

 

OGŁOSZENIE

o udzieleniu zamówienia

 

 

 

 

            Działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.)

 

 

informuję,

 

 

że zostało udzielone firmie Poczta Polska SA Biuro Klienta Biznesowego                               i Instytucjonalnego Rejon Sprzedaży Płock, ul. Bielska 14b, 09-400 Płock zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 207.000 euro przeprowadzonego    na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych     (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.)  w związku  z zaoferowanymi jednostkowymi cenami tablic, co przy prognozowanym zapotrzebowaniu zamyka się kwotą 190640,45 zł brutto na realizację zadania pn. Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym                       i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotów przesyłek niedostarczonych na rzecz  Starostwa Powiatowego     w Sierpcu w okresie  od 1 maja 2015 r. do 31 grudnia  2017 r. 

                      

                                                                          Starosta Sierpecki

                                                                             

                                                                                    Jan Laskowski

 

 

Sierpc, 14.04.2015 r.



Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 11645022]

przewiń do góry