O G Ł O S Z E N I E
o przetargu nieograniczonym
Starostwo Powiatowe w Sierpcu
09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a
ogłasza
na świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotów przesyłek niedostarczonych na rzecz Starostwa Powiatowego w Sierpcu
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Sierpcu przez wykonawcę - operatora pocztowego w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania oraz doręczania przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, dostarczania zwrotnego potwierdzenia odbioru oraz ewentualnych zwrotów przesyłek niedoręczonych po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczania lub wydania odbiorcy, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
We Wspólnym Słowniku Zamówień, o którym mowa w art. 30 pkt. 7 ustawy Pzp przedmiot zamówienia jest oznaczony kodem:
64.11.00.00-0 - usługi pocztowe,
64.11.20.00-4 - usługi pocztowe dotyczące listów,
64.11.30.00-1 - usługi pocztowe dotyczące paczek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr l do SIWZ.
2. Realizacja zamówienia następuje w okresie od 1 maja 2015 r. do 31 grudnia 2017 r.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego: sierpc.starostwo.gov.pl. Egzemplarz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można także pobrać nieodpłatnie u Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, pok. Nr 108.
5. Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami oraz udzielania wszelkich wyjaśnień w godzinach pracy Zamawiającego są:
1) w zakresie przedmiotu zamówienia: Magdalena Piotrowska - naczelnik Wydziału Organizacji i Nadzoru w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, tel. (24) 275 91 05, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: oa@powiat.sierpc.pl.
2) w zakresie procedury przetargowej: Zdzisław Dumowski - inspektor w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, tel. (24) 275 91 06, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: ra@powiat.sierpc.pl.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
l. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. l ustawy Pzp czyli:
a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych wydany przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dostarczania przesyłek pocztowych zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 z późn. zm.) lub dokument równoważny.
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie przedłożonego aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru operatorów pocztowych wydanego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, o którym mowa w art. 6 ust. l ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe lub przedstawienia dokumentu równoważnego - na zasadzie spełnia/nie spełnia.
b. posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminy składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał (świadczył, realizował, zakończył) lub wykonuje (świadczy realizuje) co najmniej jedną usługę o wartości usługi minimum średniorocznie 70.000,00 zł brutto polegającą na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów, z podaniem wartości usługi, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Przez wartość usługi Zamawiający rozumie łączną wartość wykonanych lub wykonywanych usług w ramach jednej umowy.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie przedłożonego załącznika nr 7 do SIWZ - „Doświadczenie zawodowe”, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
c. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował położonym w odległości nie większej jak 5 km od siedziby Zamawiającego placówką pocztową czynną co najmniej w godzinach 8.00-17.00. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 4 do SIWZ).
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie przedłożonego „Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. l ustawy Pzp”, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
d. dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 4 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie przedłożonego „Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. l ustawy Pzp”, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
e. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaiącei wykonanie zamówienia:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 4 do SIWZ).
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie przedłożonego „Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. l ustawy Pzp”, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (oryginał dokumentu) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - (załącznik nr 8 do SIWZ)
3. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. l ustawy Pzp.
4. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w pkt VIII ppkt. l winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Warunek określony w ppkt 3 i 4 musi spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.
7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w SIWZ Wykonawcy muszą dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia:
Zamawiający na potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, wymaga złożenia przez Wykonawcę: aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru operatorów pocztowych wydanego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, o którym mowa w art. 6 ust. l ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe.
Zamawiający na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia wymaga złożenia przez Wykonawcę: załącznika nr 7 do SIWZ - „Doświadczenie zawodowe”.
Zamawiający na potwierdzenie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymaga złożenia przez Wykonawcę: „Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. l ustawy Pzp” - załącznik nr 4 do SIWZ.
Zamawiający na potwierdzenie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wymaga złożenia przez Wykonawcę: „Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. l ustawy Pzp” - załącznik nr 4 do SIWZ.
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o spełnieniu każdego z w/w warunków składa co najmniej jeden z tych Wykonawców, albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
Zamawiający na potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. l ustawy Pzp wymaga złożenia następujących dokumentów w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji:
a. „Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z art. 24 ust. l ustawy Pzp” - załącznik nr 5 do SIWZ,
b. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. l pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Wykonawcy zagraniczni:
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 5 lit. b, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.
Zamawiający na potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp wymaga złożenia następującego dokumentu w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji „Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej” - (załącznik nr 6 do SIWZ)
10) Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy dołączyć do oferty:
a. Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ,
b. Formularz rzeczowo-cenowy- zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ,
c. Pełnomocnictwo lub upoważnienie jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika lub osobę upoważnioną.
8. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariat – pok. Nr 101) do dnia 2 kwietnia 2015 r. do godz. 10.00.
9. Otwarcie ofert nastąpi 2 kwietnia 2015 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a na sali konferencyjnej - pok. Nr 110.
10. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.
11. Zamawiający rezygnuje z wadium.
12. Kryteria wyboru ofert:
Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następującego kryterium: cena =100%
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone w następujący sposób:
Cena oferty najtańszej
------------------------------- x 10 = liczba punktów
Cena oferty badanej
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów.
Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych (art. 91 ust. 5 ustawy Pzp). Wykonawcy w ofertach dodatkowych nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów, czyli oferta z najniższą ceną.
13. Przewiduje się zamówienia uzupełniające zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 Pzp w przypadku przekroczenia kwoty zamówienia podstawowego.
14. Nie przewiduje się zawierania umowy ramowej.
15. Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
15. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Starosta Sierpecki
Jan Laskowski
Sierpc, dnia 23 marca 2015 r.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OGŁOSZENIE
o rozstrzygnięciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.)
informuję, że
na wykonanie zadania pn. Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotów przesyłek niedostarczonych na rzecz Starostwa Powiatowego w Sierpcu wpłynęła 1 oferta, która była ważna.
Obliczona maksymalna cena oferowanej usługi wynosiła 190640,45 zł brutto.
Punktacja dla oferty – 10,00 pkt.
Wobec powyższego postępowanie rozstrzygnięto na korzyść Poczty Polskiej SA Biuro Klienta Biznesowego i Instytucjonalnego Rejon Sprzedaży Płock, ul. Bielska 14a, 09-400 Płock w trybie art. 91 ust. 1 Pzp.
Starosta Sierpecki
Jan Laskowski
Sierpc, 02.04.2015 r.
---------------------------
OGŁOSZENIE
o udzieleniu zamówienia
Działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.)
informuję,
że zostało udzielone firmie Poczta Polska SA Biuro Klienta Biznesowego i Instytucjonalnego Rejon Sprzedaży Płock, ul. Bielska 14b, 09-400 Płock zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 207.000 euro przeprowadzonego na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) w związku z zaoferowanymi jednostkowymi cenami tablic, co przy prognozowanym zapotrzebowaniu zamyka się kwotą 190640,45 zł brutto na realizację zadania pn. Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotów przesyłek niedostarczonych na rzecz Starostwa Powiatowego w Sierpcu w okresie od 1 maja 2015 r. do 31 grudnia 2017 r.
Starosta Sierpecki
Jan Laskowski
Sierpc, 14.04.2015 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dumowski Zdzisław
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Dumowski Zdzisław
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-04-14 08:50:15
- Liczba odsłon: 1283
- Historia dokumentu: