regulamin.1a.doc
formularz_oferty1.doc
szkola_nowych_mozliwosci_2014_04_07_1229.pdf
kartaoceny.1.doc




Ogłoszenie o otwartym naborze


na Partnera spoza sektora finansów publicznych do wspólnej realizacji projektu

pn.Szkoła nowych możliwości


Działając zgodnie z art. 28a ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (tekst jednolity z 2009 r. Dz. U Nr 84, poz. 712 z pózn. zm.), Powiat Sierpecki, jako Beneficjent projektuSzkoła nowych możliwościwspółfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX, Działanie 9.2, ogłasza otwarty nabór na Partnera do wspólnej realizacji projektu.

Konkurs dotyczy podmiotów spoza sektora finansów publicznych.


I . Cel konkursu:

Celem konkursu jest wyłonienie Partnera, który będzie współpracował z Powiatem Sierpeckim jako Liderem przy realizacji projektuSzkoła nowych możliwości. Projekt współfinansowany będzie ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Priorytet IX, Działanie 9.2, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


II . Opis projektu:

Projekt, którego beneficjentem jest Powiat Sierpecki, będzie wdrażany w partnerstwie w okresie od 01.07.2014 r. do 31.08.2015 r.

Głównym celem projektu podniesienie jakości kształcenia do końca sierpnia 2015 r. wśród 120 uczniów ZS Nr 1 i ZS Nr 2 w Sierpcu poprzez wdrożenie programu rozwojowego polegającego na stworzeniu pracowni zajęć praktycznych wspomagających rozwój kompetencji kluczowych z zakresu ICT oraz nauk przyrodniczych.

Wartość projektu to 1.175.960,00 zł.

III . Cel partnerstwa i zasady współpracy:

Celem partnerstwa jest wspólna realizacja projektuSzkoła nowych możliwości. Lider projektu będzie odpowiedzialny za:

    1. reprezentowanie Partnera przed Instytucją Pośredniczącą / Instytucją Wdrążającą (Instytucją Pośredniczącą II stopnia);

    2. koordynowanie (w tym monitorowanie i nadzorowanie) prawidłowości działań Partnera przy realizacji zadań, zawartych w Projekcie;

    3. zapewnienie udziału Partnera w podejmowaniu decyzji i realizacji zadań, na zasadach określonych w niniejszej umowie;

    4. wsparcie Partnera w realizacji powierzonych zadań;

    5. zapewnienie sprawnego systemu komunikacji z Partnerem oraz Instytucją Pośredniczącą / Instytucją Wdrażającą (Instytucją Pośredniczącą II stopnia);

    6. zapewnienie prawidłowości operacji finansowych, w szczególności poprzez wdrożenie systemu zarządzania i kontroli finansowej Projektu;

    7. pozyskiwanie, gromadzenie i archiwizację dokumentacji związanej z realizacją zadań Partnerstwa;

    8. przedkładanie wniosków o płatność do Instytucji Pośredniczącej / Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia) celem rozliczenia wydatków w Projekcie oraz otrzymania środków na dofinansowanie zadań Lidera i Partnera

    9. gromadzenie informacji o uczestnikach Projektu i ich przekazywanie do Instytucji Pośredniczącej / Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia);

    10. informowanie Instytucji Pośredniczącej / Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia) o problemach w realizacji Projektu;

    11. prowadzenie rejestru udzielanej w ramach Partnerstwa pomocy publicznej na potrzeby monitorowania i kontroli zgodności z zasadami pomocy publicznej;

    12. koordynację działań partnerstwa na rzecz upowszechniania informacji o nim i jego celów.

Partner projektu będzie odpowiedzialny za kompleksową realizację założeń merytorycznych projektu, tj. realizacji wszystkich założonych form wsparcia wymienionych w ogłoszeniu w celu osiągnięcia wskaźników.


Szczegółowe zasady partnerstwa, w szczególności podziału zadań i środków, oraz zasady współpracy i podejmowania decyzji w partnerstwie, zostaną określone w umowie partnerskiej, po zakończeniu negocjacji precyzujących w/w zasady współpracy. Zasadą partnerstwa jest wspólne zarządzanie projektem za pośrednictwem Grupy Sterującej składającej się z przedstawicieli Lidera Projektu i Partnera utworzonej z uwzględnieniem równości szans ci.


W ramach projektu przewiduje się realizację następujących działań:

a) Zadanie 1. Wyposażenie pracowni zajęć praktycznych badań laboratoryjnych;

b) Zadanie 2. Pracownia zajęć praktycznych badań laboratoryjnych w zakresie komponentów środowiska;

c) Zadanie 3. Wyposażenie pracowni zajęć praktycznych grafiki komputerowej;

d) Zadanie 4. Pracownia zajęć praktycznych w zakresie tworzenia i obróbki grafiki użytkowej oraz wykorzystanie stron WWW w promocji firmy;

e) Zadanie 5. Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej;

f) Zadanie 6. Praktyki zawodowe;

g) Zadanie 8. Zarządzanie projektem.


IV. Kryteria wyboru Partnera:

Kryteria formalne (ocena: TAK/NIE):

  1. Złożenie zgłoszenia na formularzu oferty.

  2. Złożenie zgłoszenia w terminie i miejscu wskazanym w ogłoszeniu.

  3. Złożenie wraz z ofertą dokumentów przewidzianych w § 7 Regulaminu otwartego naboru na Partnerów spoza sektora finansów publicznych.

Kryteria merytoryczne (ocena w skali: 0-5)

  1. Doświadczenie Partnera w roli Lidera/Partnera projektu w realizacji co najmniej 2 projektów o podobnym charakterze współfinansowanych ze środków funduszy strukturalnych w ostatnich 3 latach.

  2. Doświadczenie Partnera w roli Lidera/Partnera projektu w realizacji co najmniej 1 projektu o podobnym charakterze o wartości 1 mln zł.

  3. Koncepcja podziału zadań oraz podziału środków między Lidera i Partnera.


Szczegółowe zasady wyboru Partnera oraz zakres dokumentacji wymaganej do przedstawienia wraz z ofertą przedstawione zostały w Załączniku nr 1 do niniejszego ogłoszenia, tj. w Regulaminie otwartego naboru na Partnerów spoza sektora finansów publicznych.


V. Termin i miejsce składania ofert.

1. Miejsce składania ofert:

Starostwo Powiatowe w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc, pok. Nr 101 w godzinach 7.30-15.30 (od poniedziałku do piątku) z dopiskiem Oferta na otwarty nabór na Partnerów spoza sektora finansów publicznych do wspólnej realizacji projektu pt. Szkoła nowych możliwości.

Oferty należy składać w zaklejonej kopercie.

2. W przypadku ofert wysyłanych pocztą, decyduje data wpływu oferty do Starostwa Powiatowego w Sierpcu.

2. Termin składania ofert: 12 czerwca 2014 r. godzina 8.00.

Oferty złożone po upływie powyższego terminu nie będą rozpatrywane.

3. Osoba wyznaczona do kontaktów roboczych:

- Bogusława Lewandowskanaczelnik Wydziału Oświaty i Zdrowia, tel. 24 275 91 22, e-mail: ors@powiat.sierpc.pl.


VI. Informacja o środkach odwoławczych.

Powiat Sierpecki zapewnia możliwość wniesienia odwołania w formie pisemnej w terminie 5 dni kalendarzowych od ogłoszenia wyników na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sierpcu. Miejsce składania odwołań: Starostwo Powiatowe w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, pok. Nr 101. W przypadku wniesienia odwołania z rozpatrywania środka odwoławczego wyłącza się osoby, które były zaangażowane w ocenę. Powiat Sierpecki w ciągu 2 dni roboczych od upłynięcia terminu na złożenie środka odwoławczego rozpatrzy go i umieści stosowną informację na BIP-ie.


VIII. Załączniki do ogłoszenia:

Integralną cześć ogłoszenia stanowią następujące załączniki:

1. Regulamin otwartego naboru na Partnerów spoza sektora finansów publicznych.

2. Formularz oferty.

3. ProjektSzkoła nowych możliwości.

4. Karta oceny ofert.


Starosta Sierpecki


Jan Laskowski


Sierpc, 16.05.2014 r.

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Dumowski Zdzisław
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Dumowski Zdzisław
  • Data ostatniej aktualizacji: 2014-05-16 12:25:09
  • Liczba odsłon: 535
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 11708632]

przewiń do góry