O G Ł O S Z E N I E

o przetargu nieograniczonym


Zarząd Powiatu Sierpeckiego


ogłasza


przetarg nieograniczony poniżej 200.000 euro na wykonanie zadania pn.


Dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i pieczątek na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sierpcu w 2013 r.


1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w 2013 roku materiałów biurowych, eksploatacyjnych i pieczątek na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sierpcu według zestawienia zawartego w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Zamawiający w zakresie dotyczącym materiałów biurowych dopuszcza równoważniki we wskazanych pozycjach określonych przez nazwę własną produktu. W takim wypadku na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność udowodnienia, że proponowany produkt odpowiada żądanym parametrom.

Zamawiający wymaga, aby materiały eksploatacyjne były oryginalne, będą posiadały znak firmowy producenta oraz termin ważności min. 12 miesięcy od daty dostawy, a także nienaruszone cechy pierwotnego opakowania.

1a. Przedmiot zamówienia według CPV – 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1, 30.19.21.13.-6, 30.19.21.53-89.


2. Realizacja zadania: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2013 r.


3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych, ale przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego.


4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na BIP Starostwa Powiatowego w Sierpcu www.sierpc.starostwo.gov.pl. SIWZ można także pobrać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul Świętokrzyska 2a, pokój 108.


5. Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:

1) W zakresie przedmiotu zamówienia: Anna Trzeciak – podinspektor, tel. 24 275 91 06, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: ra@powiat.sierpc.pl;

2) W zakresie procedury przetargowej: Zdzisław Dumowski - inspektor w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, pok. Nr 108, tel. (24) 275 91 06, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: starosta@powiat.sierpc.pl.


6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:


1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp;

2) w ostatnich 3 latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy niż 5 lat) wykonali co najmniej 2 zamówienia zbliżone rodzajowo i wartościowo do przedmiotu objętego niniejszym zamówieniem, przez co rozumie się dostawę i i posiadają dokumenty potwierdzające rzetelne wykonanie takich robót;

3) ie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp;

2. Wykonawcy zgodnie z art. 23 ust. l Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.

3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Pzp i spełnia wymagania określone w niniejszej SIWZ.

4. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części zadania przez Podwykonawców.



6a. W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w SIWZ Wykonawcy muszą wraz z podpisaną ofertą – załącznik Nr 1 do SIWZ dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia:

1) Zestawienie oferowanych materiałów - załącznik Nr 2 do SIWZ ;

2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (podpisującego ofertę), jeżeli nie wynika ono z dokumentu wymienionego w podpunkcie 3);

3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;


4) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 Pzp stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;

oraz Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 24 ust. 1 Pzp stanowiącym załącznik Nr 3a do SIWZ albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;


5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;


6) Wykazanie co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w ostatnich 3 latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy niż 3 lata) i posiadają dokumenty potwierdzające rzetelne wykonanie takich dostaw - załącznik Nr 4 do SIWZ. Warunek zamówienia zbliżonego rodzajowo zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca we wskazanym okresie zrealizował co najmniej 2 zamówienia w zakresie dostawy materiałów biurowych i eksploatacyjnych łącznie.;


7) Wykaz Podwykonawców, wraz ze wskazaniem zakresu dostawy, które Wykonawca zamierza im powierzyć (o ile występują) - załącznik Nr 5;


8) Zobowiązanie do współpracy (o ile występują Podwykonawcy)- załącznik Nr 5a do SIWZ;


9) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, a oferowane produkty posiadają atesty lub dopuszczenia do obrotu w Polsce, wraz z oświadczeniem o przedstawieniu oryginałów atestów, świadectw, dopuszczeń do wglądu na każde żądanie Zamawiającego. - załącznik Nr 6 do SIWZ;


10) Podpisany wzór umowy - załącznik Nr 7 do SIWZ;


11) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, która wyznacza Pełnomocnika umawiających się stron;



2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów wymienionych w podpunktach 3-5 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:

1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;

2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.



3. Wykonawca, który ma zamiar korzystać z zasobów innego podmiotu w trybie art. 26 ust. 2b  Pzp ma obowiązek  określić sposób korzystania z tych zasobów i  załączyć odpowiednio wypełnione przez inny podmiot zał. Nr 2, 3, 3a, 4, 9 do SIWZ oraz  aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy  przed upływem terminu składania ofert.


7. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariatpok. Nr 101) do dnia 15 lutego 2013 r. do godz. 9.00.


8. Otwarcie ofert nastąpi 15 lutego 2013 r. o godz. 9.30 w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a – sala konferencyjna.


9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.


10. Kryteria wyboru ofert: cena brutto100%.


11. Termin związania ofertą30 dni.


12. Nie przewiduje się zawierania umowy ramowej.


13. Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.


14. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.




                                                                                          ZATWIERDZAM:

                                                                                        Starosta Sierpecki

                                        Jan Laskowski

Sierpc, dnia 7 lutego 2013 r.



siwzmaterialybiurowe.doc
zalaczniki1.3-7.dosiwz.materialy.doc
zalaczniknr2.doc








Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Dumowski Zdzisław
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Dumowski Zdzisław
  • Data ostatniej aktualizacji: 2013-02-08 08:13:24
  • Liczba odsłon: 389
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 11644799]

przewiń do góry