Nowe uregulowania prawne w sprawie zbiórek publicznych


W dniu 18 lipca 2014 roku weszły w życie nowe przepisy prawne w sprawie zgłaszania, przeprowadzania i rozliczania zbiórek publicznych.

Aby przeprowadzić zbiórkę publiczną, organizator musi zgłosić ją Ministrowi Administracji i Cyfryzacji . Można to zrobić drogą elektroniczną lub w postaci papierowej.

Informacje o zbiórkach publicznych zawarte są w ustawie z dnia 14 marca 2014 roku o zasadach prowadzenia zbiórek publicznych (Dz. U. z 2014 roku, poz. 498), w rozporządzeni u Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 czerwca 2014 roku w sprawie wzorów dokumentów dotyczących zbiórek publicznych (Dz. U. z 2014 r., poz. 833) oraz na Portalu Zbiórek Publicznych (www.zbiorki.gov.pl).

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Piotrowska Magdalena
  • Data udostępnienia w BIP: 2011-08-08 18:40:49
  • Informacja zaktualizowana przez: Piotrowska Magdalena
  • Data ostatniej aktualizacji: 2015-01-12 09:08:57
  • Liczba odsłon: 3424
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 11491423]

przewiń do góry